تازہ ترین

یوم جمہوریہ کی تقریب میں سرکاری ملازموں کی شرکت ضروری: جموں وکشمیر انتظامیہ

جموں// حکومت نے جموں میں منعقد ہونے والی یوم جمہوریہ کی تقریب میں سرکاری ملازموں کی شرکت کو لازمی قرار دیا ہے اور انہیں متنبہ کیا گیا ہے کہ کسی قسم کی کوتاہی کو ہدایات کی نافرمانی تصور کیا جائے گا۔ یاد رہے کہ جموں و کشمیر میں یوم جمہوریہ کی مناسبت سے سب سے بڑی تقریب مولانا آزاد اسٹیڈیم جموں میں منعقد ہوگی جس میں لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا پریڈ کی سلامی لیں گے۔ حکومت کی طرف سے ایک سرکولر میں تمام محکموں کے سربراہوں اور پبلک سیکٹر محکموں کے چیف ایگزیکیٹوز سے کہا گیا ہے کہ وہ یوم جمہوریہ کی تقریب میں اپنی اور اپنے ماتحت ملازموں کی شرکت کو یقینی بنائیں۔  

جموں میں کراس ایل او سی فائرنگ ، چار فوجی اہلکار زخمی

سرینگر// ضلع جموں کے اکھنور سیکٹر میں لائن آف کنٹرول پر گذشتہ شب بھارت اور پاکستان کی افواج کے مابین ہوئی گولہ باری کے تبادلے میں چار فوجی اہلکار زخمی ہوگئے۔ دفاعی ذرائع کے مطابق اکھنور سیکٹر کے کیری باتل علاقے میں ایل او سی پر گذشتہ شب پاکستانی افواج نے جنگ بندی کی خلاف ورزی کرتے ہوئے گولہ باری کی جس کے جواب میں بھارتی افواج نے بھی گولیاں چلائیں ۔  فائرنگ اور گولہ باری کے اس تبادلے میں چار فوجی اہلکار زخمی ہوگئے ۔  

کنگن میں بجلی لائین مین کرنٹ لگنے سے جھلس گیا

کنگن//وسطی کشمیر میں ضلع گاندربل کے ونی آرم وانگت کنگن میں بدھ کو ایک بجلی لائین مین کرنٹ لگنے سے جھلس کیا ۔  کشمیر عظمیٰ کو ملی تفصیلات کے مطابق ضلع کے ونی آرم وانگت میں محکمہ بجلی کا ایک لائین مین، محبوب شیخ ساکن ونی آرم وانگت ڈراپ آوٹ لگا رہا تھا جس کے دوران اُسے اچانک کرنٹ لگ گئی۔ کرنٹ لگتے ہی لائین مین جھلس گیا جس کے بعد اُسے سب ڈسٹرک ہسپتال کنگن لیجایا گیا جہاں اس کی حالت مستحکم بتائی جارہی ہے۔  

وادی کشمیرمیں زمستانی ہواوں کا زور مسلسل جاری

سری نگر// وادی کشمیر میں سردیوں کا بادشاہ چالیس روزہ ’چلہ کلان‘ اگرچہ اپنے آخری مرحلے میں داخل ہوچکا ہے لیکن لوگوں کو ٹھٹھرتی سردیوں سے کوئی راحت نصیب نہیں ہو رہی ہے۔ محکمہ موسمیات نے خشک موسم کے بیچ وادی کشمیر میں 23 جنوری کو تازہ برف باری ہونے کی پیش گوئی کی ہے۔ مقامی محکمہ موسمیات کے ڈپٹی ڈائریکٹر مختار احمد کا کہنا ہے کہ وادی کشمیر میں 22 جنوری کی دو پہر تک موسم خشک رہنے کی توقع ہے جس دوران ٹھنڈ کا راج برابر قائم رہے گا لیکن 22 جنوری کی رات دیر گئے سے 23 جنوری کی شام تک برف باری ہونے کا امکان ہے۔  

کشمیر شاہراہ پر ہوئے حادثے میں لاپتہ ٹرک ڈرائیورکی لاش دو روز بعد بر آمد

سری نگر// سری نگر- جموں شاہراہ پر ضلع رام بن میں بانہال کے نزدیک ہوئے حادثے میں لاپتہ ہونے والے ٹرک ڈارئیور کی لاش بدھ کی صبح دو روز بعد بر آمد کی گئی جبکہ دوسرے لاپتہ شخص کی تلاش جاری ہے۔ سرکاری ذرائع نے بتایا کہ شاہراہ پر بانہال کے شیر بی بی علاقے میں 18 جنوری کو ایک ٹرک لڑھک کر نالے میں گر جانے سے لاپتہ ہونے والے ڈارئیور کی لاش کو بدھ کی صبح نالہ بشلری سے بر آمد کیا گیا۔ انہوں نے بتایا کہ مہلوک کی لاش بد ھ کی صبح بانہال پولیس اور ایک این جی او کی مشترکہ ٹیم نے بر آمد۔  

بائیڈن انتظامیہ کا یمن کے حوثیوں کی ملیشیا پر نظرثانی کا فیصلہ

واشنگٹن//امریکہ میں بائیڈن انتظامیہ نے یمن کی حوثیوں کی ملیشیا کے حوالہ سے نظرثانی تجاویز رکھنے کا فیصلہ کیا ہے۔ یہ اطلاع امریکہ کے نئے وزیر خارجہ انٹونی بلنکن نے کانگریس کے پینل کو منگل کے روزدی۔  انہوں نے کہا”مجھے یقین ہے کہ ہم فوری طور پر جائزہ لینے کا قرارداد پیش کریں گے کہ جو ہم کر رہے ہیں وہ ان نازک حالات میں بھی انسانی امداد کی فراہمی میں رکاوٹ تو نہیں بن رہی ہے۔“  

کرناہ میں سات مویشی آگ کی بھیانک واردات میں زندہ جل کر لقمہ اجل

سرینگر//کرناہ میں دوران شب آگ کی ایک المناک واردات کے دوران سات مویشی زندہ جل کر لقمہ اجل بن گئے۔ اطلاعات کے مطابق یہ واقعہ کرناہ کے جاڈہ گاوں میں پیش آیا جو ایک اُونچی پہاڑی پر واقع ہے۔ ذرائع کے مطابق جاڈہ میں مسمی الف الدین پسوال ولد میر محمد پسوال کے رہائشی مکان میں اچانک آگ ظاہر ہوئی جس نے آناً فاناً پورے مکان کو اپنی لپیٹ میں لے لیا۔ آگ اس قدر بھیانک تھی کہ اس میںایک گھوڑا سمیت سات مویشی ،بشمول گائیںزندہ جل کر لقمہ اجل بن گئے ۔ بتایا جاتا ہے کہ اس حادثے میں افراد خانہ انتہائی مشکل سے اپنی جانیں بچانے میں کامیاب ہوگئے ۔  آگ لگنے کی وجہ بجلی کاشارٹ سرکٹ بتائی جا رہی ہے جو رات کے تقربیاً بارہ بجے نمودار ہوگئی ۔