دنیا میں کوروناپھیلاو تیزی سے جاری ، 4.11 کروڑ سے زائد افراد متاثر

واشنگٹن / ریو ڈی جنیرو / نئی دہلی// دنیا بھر میں کورونا وائرس ( کووڈ-19) وبا کے تیزی سے پھیلنے کے باعث متاثرہ افراد کی تعداد 4.11 کروڑ سے زائد ہوگئی ہے اور اس وبا سے ہلاک ہونے والوں کی تعداد بڑھ کر 11.30 لاکھ سے زائد ہوگئی ہے۔ جان ہاپکنز یونیورسٹی کے سینٹر برائے سائنس اور انجینئرنگ (سی ایس ایس ای) کی جانب سے جاری اعداد و شمار کے مطابق دنیا بھر میں اب تک 4.11 کروڑ سے زائد افراد کورونا وائرس سے متاثر ہوچکے ہیں اور 11.30 لاکھ سے زیادہ افراد ہلاک ہوچکے ہیں۔ اس عالمی وبا سے شدید دوچار امریکہ میں کورونا وائرس سے اب تک 2.22 لاکھ سے زائد افراد ہلاک ہوچکے ہیں اور83.35 لاکھ سے زیادہ افراد متاثر ہوئے ہیں۔

جارجیا میں 40 سے زیادہ یرغمال افراد صحیح سلامت رہا

تبلیسی// جارجیا کے جگدیدی شہر میں سلامتی دستوں نے بندی بنائے گئے 40 سے زیادہ یرغمالیوں کو صحیح سلامت رہا کرایا ہے جبکہ سکیورٹی مہم ابھی بھی جاری ہے۔وزارت داخلہ نے جمعرات کو اس کی اطلاع دی۔ بدھ کو ایک بندوق بردار نے جگدیدی میں بینک آف جارجیا کے دفتر میں لوگوں کو یرغمال بنا لیا تھا۔ ملزم نے حالانکہ بعد میں پولیس کے سامنے خودسپردگی کردی تھی۔ وزارت نے بیان جاری کرکے کہا،”وزارت بتانا چاہتی ہے کہ سکیورتی دستوں نے جائے وقوع پر سرگرمیاں ابھی ختم نہیں کی ہیں اور بچاو¿ مہم جاری ہے۔ایجنسی ایک بار پھر لوگوں کو آگاہ کرتی ہے کہ وہ کسی بھی طرح کے جھانسے میں نہ آئیں جو جاری مہم میں رخنہ پیدا کرسکتا ہے۔“ بیان میں کہا،”اس وقت 43 یرغمالیوں کو بینک کی عمارت سے باہر نکالا جا چکا ہے اورپولیس نے انہیں محفوظ مقامات پر بھیج دیا ہے۔جائے وقوع پر جانچ جاری ہے۔  

امریکہ میں کورونا ہلاکتوں کی تعداد 2.22 لاکھ سے زیادہ

واشنگٹن // عالمی وبا کورونا وائرس (کووڈ۔19) سے شدید طورپر متاثر امریکہ میں اس کے انفیکشن سے 2.22 لاکھ سے زیادہ افراد ہلاک ہوچکے ہیں۔ امریکہ میں اس وبا نے ایک شدید شکل اختیار کرلی ہے اور اب تک 8 لاکھ سے زیادہ افراد اس میں مبتلا ہوچکے ہیں۔ امریکہ کی جان ہاپکنز یونیورسٹی کے سینٹر فار سائنس اینڈ انجینئرنگ (سی ایس ایس ای) کے جاری کردہ تازہ ترین اعدادوشمار کے مطابق ، امریکہ میں کورونا سے اموات کی تعداد 2،22،063 ہوگئی ہے جبکہ متاثرہ افراد کی تعداد 83 لاکھ سے تجاوز کرکے 83،33،591 ہوگئی ہے۔ چلا گیا ہے۔ امریکہ کے نیو یارک ، نیو جرسی اور کیلیفورنیا کے صوبے کورونا سے سب سے زیادہ متاثر ہیں۔ صرف نیو یارک میں ہی ، کورونا انفیکشن کی وجہ سے 33،371 افراد ہلاک ہوگئے ہیں۔ نیو جرسی میں اب تک 16،245 افراد وبا کی وجہ سے ہلاک ہوچکے ہیں۔ کیلیفورنیا میں ، کووڈ 19 کے بعد سے 17،170 افراد ہلاک ہوچکے ہی

تازہ ترین