تازہ ترین

غزہ پٹی پر اسرائیل کے تازہ فضائی حملے

یروشلم // اسرائیل نے غزہ پٹی میں حماس کے متعدد ٹھکانوں پر فضائی حملے کئے ہیں۔ اسرائیل ڈیفنس فورسز (آئی ڈی ایف) نے خود اس کی تصدیق کی ہے۔ آئی ڈی ایف نے ٹویٹ کیا ”اسرائیلی فضائیہ نے خان یونس اور غزہ شہر میں حماس کے ٹھکانوں پر فضائی حملے کیے“۔  

نیٹو سربراہان نے چین کو عالمی تحفظ کیلئے خطرہ قرار دیا

برسلز //دی نارتھ ٹریٹی آرگنائیزیشن (نیٹو) کے رکن ممالک کے سربراہان نے چین کو گلوبل سیکیورٹی کے لیے چیلنج قرار دیتے ہوئے اس کی جانب سے تیزی سے میزائلوں کی تیاری پر خدشات کا اظہار کردیا۔ برسلز میں اجلاس میں نیٹو رکن کے ممالک نے مشترکہ بیان میں چین کو عالمی سیکیورٹی رسک قرار دیا۔عہدیداروں نے اپنے بیان میں اس بات پر بھی تشویش کا اظہار کیا کہ چین تیزی سے ایٹمی میزائل بنا رہا ہے۔بیان میں چین کی جانب سے تیزی سے میزائلوں کی تیاری کو انٹرنیشنل قوانین اور سیکیورٹی الائنس کے لیے منظم چیلنج بھی قرار دیا گیا۔اگرچہ بیان میں نیٹو کے رکن ممالک کے 30 سربراہان نے چین کو حریف کہنے سے گریز کیا لیکن چین کے اقدامات پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے اس کی جانب سے اپنی مسلح افواج کو جدید کرنے اور اسے ڈس انفارمیشن کے پھیلاو کے استعمال پر بھی خدشات کا اظہار کیا گیا۔بیان میں بیجنگ سے عالمی وعدوں اور معاہدوں پر عمل کر

افغانستان میںپولیوٹیم پر فائرنگ، 5رضاکار جاں بحق،3زخمی

کابل: افغانستان کے شہر جلال آباد میں مختلف مقامات پر مسلح افراد نے فائرنگ کرکے 5 پولیو ورکز کو قتل اور 3 کو زخمی کردیا۔فغان حکام کا کہنا تھا کہ مذکورہ علاقے میں 3 ماہ کے دوران پولیو ورکرز پر حملے کا یہ دوسرا واقعہ ہے۔صوبہ ننگر ہار کے پولیس ترجمان فرید خان کا کہنا تھا کہ ایک گھنٹے کے دوران 3 مختلف مقامات پر حملے کیے گئے۔انہوں نے واقعے کی ذمہ داری طالبان جنگجوؤں پر عائد کرتے ہوئے کہا کہ ‘صحت رضاکاروں کو نشانہ بنانا ان کا کام ہے، جو چاہتے ہیں کہ لوگ پولیو ویکسینیشن سے محروم رہیں’۔ طالبان نے واقعے میں ملوث ہونے کے الزامات کو مسترد کیا۔خیال رہے کہ افغانستان اور پاکستان کے سوا دنیا کے دیگر تمام ممالک میں پولیو کے خاتمے کا اعلان ہو چکا ہے جبکہ ان دو ممالک میں پولیو کی ویکسین کے حوالے سے شکوک و شبہات پائے جاتے ہیں۔افغانستان میں طالبان اور مذہبی رہنما عوام کو اکثر بتاتے ہوئے سنے ج

ایک ماہ 3100فلسطینی گرفتار

مقبوضہ بیت المقدس//فلسطین میں اسیران کے لیے کام کرنے والے اداروں نے اپنی رپورٹ میں بتایا ہے کہ مئی 2021ء کے دوران اسرائیلی فوج نے فلسطینی شہریوں کے خلاف وحشیانہ کریک ڈاون کیا، جس کے نتیجے میں 471 بچوں اور سیکڑوں خواتین سمیت 3100 فلسطینیوں کو پابند سلاسل کردیا گیا۔ رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ بیت المقدس میں الشیخ جراح، باب العامود اور دیگر مقامات سے فلسطینیوں کی جبری بے دخلی کے اعلان کے بعد فلسطینیوں کے خلاف 13 اپریل کو کریک ڈائون میں اس وقت شدت آئی، جب فلسطین بھر میں اسرائیل کے نسلی جبر کے خلاف مظاہرے شروع ہوگئے۔ اسرائیلی فوج نے مظاہروں کو کچلنے کے لیے وسیع پیمانے پر کریک ڈائون شروع کیا۔  

اٹلی: مسلح شخص کی فائرنگ سے 2 بچے اور معمر شخص ہلاک

روم//اٹلی میں مسلح شخص نے فائرنگ کرکے 2 بچوں اور ایک معمر شخص کو ہلاک کردیا۔ بین الاقوامی خبررساں اداروں کے مطابق اٹلی کے شہر روم کے ایک قصبے میں مسلح شخص نے سڑک پر فائرنگ کرکے 2بچوں اور معمر شہری کو ہلاک کردیا۔ واقعے کی اطلاع ملنے پر مقامی پولیس نے حملہ آور کی لاش بھی قریبی عمارت سے برآمد کرلی۔ مقامی پولیس کا کہنا ہے کہ فائرنگ کے بعد حملہ آور عمارت میں گھس گیا تھا۔ اہل کاروں نے جب دروازہ توڑکر اندر گھسنے کی کوشش کی اس نے خود کو گولی مارلی۔   

تازہ ترین