تازہ ترین

مزید خبریں

تاریخ    20 اکتوبر 2021 (00 : 01 AM)   


سویبگ پولیس نے چوری کا معمہ حل کیا

دو افراد گرفتار،پیسے اور مال مسروقہ برآمد

ارشاد احمد
بڈگام// سویبگ بڈگام میں 14 اکتوبر کو مقامی شہری علی محمد ملہ ولد عبدالرحمن ساکن درگنڈ بڈگام کی جانب سے ایک تحریری شکایت موصول ہوئی جس میں بتایا گیا تھا کہ کچھ نامعلوم افراد نے اس کا بٹوہ اور 22000 روپے کی نقد رقم چرالئے۔بٹوے میں اے ٹی ایم کارڈ اوراُس کا پاسورڈ ایک پرچی کے ساتھ موجود تھا۔ کچھ دنوں کے بعد اے ٹی ایم کارڈ غیر قانونی طور پر استعمال کیا گیا اور شکایت کنندہ کے اکاؤنٹ سے 40 ہزار کی نقد رقم نکال لی گئی۔شکایت کی بناء پر پولیس چوکی سویہ بگ نے کیس زیر نمبر 317/2021 درج کرکے تحقیقات شروع کردی۔ دوران تفتیش سی سی ٹی وی فوٹیج جموں کشمیر بنک سے حاصل کی گئی لیکن ملزمان نے اے ٹی ایم میں پیسے نکالنے کے دوران ماسک اور ٹوپیاں پہن کر اپنی شناخت چھپائی تھی ۔تفتیشی ٹیم نے مسلسل کوششیں جاری رکھیںاور2 مشتبہ افراد دلاور احمد شگو اور فدا حسین کھانڈے  ساکنان یخمان پورہ پٹن کی گرفتاری عمل میں لائی گئی۔دونوں نے مسلسل پوچھ گچھ کے دوران جرم میں ملوث ہونے کا اعتراف کیا اور ان کے انکشاف پر نقد رقم ،بٹوہ اے ٹی ایم کارڈ سمیت برآمد کیا گیا۔
 
 

 گاندربل میںشہری نشیلی ادویات سمیت گرفتار

سرینگر //پولیس نے گاندربل میں ایک شہری کو گرفتار کرکے اس کے قبضے سے ممنوعہ نشیلی ادویات کو بر آمد کرنے کا دعویٰ کیاہے ۔گاندربل تھانہ کی ایک ٹیم نے بیہامہ کے نزدیک ایک شخص کو روکا جس نے پولیس کو دیکھ کرفرار ہونے کی کوشش کی لیکن پولیس نے اسے پکڑ لیا۔ اس کی شناخت ارشاد احمد میر ساکن سلورہ کے طور پر ہوئی ہے۔تلاشی کے دوران اس کے قبضے سے نشیلی ادویات کے 96کیپسول برآمد کیا۔تھانہ پولیس گاندربل نے اس سلسلے میں کیس زیر ایف آئی آر نمبر 203/2021  درج کرکے مزید تحقیقات شروع کی ۔
 
 

 مٹی کی جانچ کرنے والی وین  محکمہ زراعت نے ہری جھنڈی دکھائی

سرینگر //ڈائریکٹر زراعت کشمیر نے مٹی کی جانچ کرنے والی ایک وین کو ہری جھنڈی دکھائی ۔ کشمیر ڈویژن کے کسانوں کو ان کی دہلیز پر زمین کا درست تجزیہ فراہم کرنے کے لیے ڈائریکٹر زراعت کشمیر چوہدری محمد اقبال نے محکمہ کے سینئر افسران اور دیگر نمائندوں کی موجودگی میں موبائل سوئل ٹیسٹنگ وین کو جھنڈی دکھائی۔ اس وین کو کسان وادی کے مختلف اضلاع میں استعمال میں لا سکتے ہیں تاکہ کسان اپنی مٹی کا تجزیہ کر سکیں۔ڈائریکٹر زراعت نے کسانوں کی طرف سے مٹی کی جانچ کی صلاحیت اور صلاحیت کو بڑھانے کے لیے موبائل سوئل ٹیسٹنگ وین استعمال کرنے کے لیے وسائل کو متحرک کرنے کے لیے کمپنی کی کوششوں کو سراہا۔ انہوں نے متعلقہ افراد پر زور دیا کہ وہ ان موبائل وینوں کا زیادہ سے زیادہ استعمال کریں تاکہ کسان خدمات کو ان کی دہلیز پر استعمال میں لایا جا سکے ۔انہوں نے کہا کہ محکمہ کاشتکار برادری کو ان کی دہلیز پر ہر طرح کی مدد فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہے تاکہ وہ زیادہ سے زیادہ پیداوار حاصل سکیں ۔تقریب میں جوائنٹ ڈائریکٹر ایگریکلچر ان فاروق احمد شاہ ، جوائنٹ ڈائریکٹر ایکسٹینشن شاہد اقبال شیخ ، جوائنٹ ڈائریکٹر فارمز سید وسیم احمد شاہ کے علاوہ دیگر اعلیٰ افسران بھی موجود تھے ۔
 
 

ایئرٹیل نے’آئی کیو ویڈیو‘سروس شروع کرنے کا علان کیا

سرینگر//ایئرٹیل نے ’آئی کیو ویڈیو‘ شروع کرنے کا اعلان کیا ہے۔ایئرٹیل آئی کیو ویڈیو تفریحی کمپنیوں اور براڈکاسٹروں کو ایئرٹیل کے جدید ترین اور محفوظ ویڈیو کلاؤڈ پلیٹ فارم سے فائدہ اٹھاتے ہوئے کم سے کم سرمایہ کاری کے ساتھ او ٹی ٹی ویڈیو خدمات پیش کرنے کی اجازت دیتی ہے۔بھارتی ایئرٹیل نے اپنے ویڈیو پلیٹ فارم کو بطور سروس (CPaaS) - 'Airtel IQ Video' لانچ کرنے کا اعلان کیا ہے۔کمپنی کے ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ ، ایئرٹیل آئی کیو ویڈیو کاروباری اداروں کو انفراسٹرکچر اور ٹیکنالوجی میں کم سے کم سرمایہ کاری کے ساتھ بڑی اور چھوٹی اسکرینوں کے لیے عالمی معیار کی ویڈیو سٹریمنگ مصنوعات بنانے کی اجازت دیتی ہے۔بیان میں کہا گیا ہے ’’ایئرٹیل آئی کیو ویڈیو ایک اختتام سے آخر تک انتظام شدہ حل ہے جو سہولت کے ساتھ ساتھ لاگت کے فوائد بھی لاتا ہے۔ اس میں ایپ ڈیولپمنٹ اور لائف سائیکل مینجمنٹ سے لے کر تلاش اور دریافت اور تجزیات تک مختلف خصوصیات شامل ہیں۔ راج ٹیلیویڑن نیٹ ورک کے منیجنگ ڈائریکٹر ایم راجھندھرن نے کہا’’ہمارے پاس 30000 گھنٹوں سے زیادہ کی ایک لائبریری تھی جس میں کچھ بہترین تامل ،تلگو ، کنڑ اور ملیالم فلمیں تھیں لیکن اس مواد کا بیشتر حصہ مختلف فارمیٹس پر مشتمل تھا ۔ آر بی ایس اے ایڈوائزرز کے مطابق ہندوستان کی ویڈیو او ٹی ٹی مارکیٹ 2030 تک 12.5 بلین امریکی ڈالر تک پہنچنے کی توقع ہے ، جو  فی الحال 1.5 بلین ڈالر ہے۔ روایتی مواد فراہم کرنے والے جیسے علاقائی ٹی وی براڈکاسٹر او ٹی ٹی ایپلی کیشنز کے ذریعے اپنی مواد کی لائبریریوں کو ڈیجیٹل بنانے کے لیے کوشاں ہیں۔بھارتی ایئر ٹیل کے چیف پروڈکٹ افسر آدرش نائر نے کہا’’ایئرٹیل آئی کیو ویڈیو ایک استعمال میں آسان پلیٹ فارم لاتا ہے جو کسی کو بھی ویڈیو سٹریمنگ میں اپنے کاروبار کو تیزی سے بنانے اور بڑھانے کے قابل بناتا ہے۔ یہ کاروباری اداروں کو مواد پر توجہ مرکوز کرنے کی ترغیب دے گا جبکہ ایئرٹیل آئی کیو ویڈیو اینکر ٹو اینڈ ٹیکنالوجی صارفین کو دیکھنے کا ایک بہترین تجربہ یقینی بناتاہے‘‘۔
 
 
 

کنگن میں آگ،رہائشی مکان خاکستر

غلام نبی رینہ
کنگن//کچھ بل کنگن میں آگ کی ایک واردات میں رہائشی مکان خاکستر ہوگیا۔ لیاقت احمد بجران ولد محمد اسماعیل بجران کے ایک منزلہ رہائشی مکان میں اچانک آگ نمودار ہوگئی جس نے آناًفاناً پورے مکان کو اپنی لپیٹ میں لیااوررہائشی مکان مکمل طور خاکستر ہوگیا ۔ مقامی لوگوں اور فائر سروسز نے آگ کو مزید پھیلنے سے روکا ۔
 
 
 

 مرحوم میرواعظ مولوی محمد فاروق کے ماموں فوت

عوامی مجلس عمل کا اظہار رنج

سرینگر// عوامی مجلس عمل نے تنظیم کے بانی رکن اور مرحوم میرواعظ مولوی محمد فاروق کے ماموں میاں محمد امین ساکن انزیمر خانیار سرینگر کی وفات پر گہرے دکھ اور صدمے کا اظہار کیا ہے ۔موصوف کی وفات کی خبر سنتے ہی تنظیم کے مرکزی دفتر پر ایک ہنگامی تعزیتی اجلاس میں مرحوم کو ان کی طویل اور مخلصانہ سیاسی خدمات اور سرگرمیوں کیلئے خراج عقیدت ادا کیا گیا اور کہا گیا کہ میاں محمد امین نے عین جوانی میں ہی عوامی مجلس عمل کے قیام اور اس کے دستور و منشور کے مطابق جدوجہد کی ۔مجلس عمل نے اُن کی وفات کو تنظیم کیلئے ایک بڑا نقصان قرار دیا اور کہاکہ ان کی کمی کو تنظیمی صفوںمیں شدت سے محسوس کیا جائے گا۔اجلاس میں مرحوم کے فرزند میاں فیصل امین ،برادر ان پروفیسر میاں منظور اور میاں قیصر کے ساتھ ساتھ سربراہ تنظیم میرواعظ محمدعمر فاروق کے ساتھ تعزیت کا اظہار کیا اور اللہ تعالیٰ سے مرحوم کی مغفرت اور جنت نشینی کیلئے خصوصی دعا کی ۔خاندانی ذرائع کے مطابق موجودہ نامساعد حالات کے سبب کسی بھی طرح کی فاتحہ خوانی گھر یا مقبرے کا اہتمام نہیں ہوگا ۔
 

ممکنہ برفباری، پھل اتارنے کا عمل تیز کیا جائے

باغ مالکان کیلئے ایڈوائزری جاری

سرینگر //ممکنہ برف باری اور بارشوں کے پیش نظر محکمہ باغبانی کشمیر نے بھی باغ مالکان کیلئے ایڈوائزری جاری کی ہے ۔محکمہ موسمیات کی جانب سے 23 اور 24اکتوبر کو کشمیر ڈویژن میں شدید بارشوں اور برفباری کے امکانات کے پیش نظر محکمہ باغبانی نے کاشتکاروں سے کہا ہے کہ وہ پھلوں کو اُتارنے کا عمل تیز کر کے ان کا مناسب ذخیرہ کریں۔ایڈویزی میں کہا گیا ہے کہ نکاسی آب کے نالوں کی صفائی بھی کی جائے تاکہ باغات میں پانی جمع نہ رہے ۔ان درختوں کی مناسب دیکھ بال کریں جو خراب ہو چکے تھے یا پچھلے سال برف باری کی وجہ سے اکھڑ گئے تھے۔ کسان چوکس رہیں اور برف باری کی صورت میں ان کے باغات کا وقتا فوقتا دورہ کریں اور درختوں کو ہلائیں تاکہ ان پر برف جمع نہ ہو۔ایڈوائزی میں کاشتکاروں سے کہا گیا ہے کہ انہیں زیادہ گھبرانے کی کوئی ضرورت نہیں ہے اور مزید مدد کے لیے اپنے قریبی ہارٹیکلچر آفس یا ضلع کے چیف ہارٹیکلچر آفیسر کے دفتر سے رابطہ کریں۔محکمہ نے کسانوں کیلئے ایک ہلپ لائن نمبر 01942311484بھی جاری کیا ہے جس پر کسان رابطہ قائم کر سکتے ہیں ۔ 
 
 
 

دبئی اورجموں کشمیرحکومتوں کے درمیان مفاہمت

چیمبرآف کامرس اینڈانڈسٹری کاخیرمقدمPHD

سرینگر//پی ایچ ڈی چیمبرآف کامرس اینڈاںڈسٹری جموں کشمیر نے حکومت دبئی اورجموں کشمیر سرکار کے درمیان مفاہمت نامے پردستخط ہونے کاخیرمقدم کیا ہے۔ایک بیان میں چیمبر نے کہا کہ یہ ایک مثبت پیش رفت ہے جوجموں کشمیرمیں سرمایہ کاری اورروزگار کے مواقع فراہم کرکے ترقی کے نئے دورکاآغازثابت ہوگی۔ایک بیان میں پی ایچ ڈی چیمبرآف کامرس اینڈاںڈسٹریز کے چیئرمین بلدیوسنگھ رینہ اورچیئرمین جموں راہل سہائے نے مرکزی وزیر ٹیکسٹائیل ،صنعت وتجارت،امورصارفین ،خوراک،عوامی تقسیم کاری پیوش گوئل کو مبارکباددی ہے ۔انہوں نے جموں کشمیرکے لیفٹینٹ گورنر منوج سنہا کوبھی اس مفاہمت نامے پر دستخط ہونے پر مبارک باد دی ہے،جس کا مقصدجموں کشمیرمیں صنعتی شعبے اورمختلف تجارتی وکاروباری شعبوں کافروغ ہے۔  
 
 

ناظم سیاحت کی سربراہی میں میٹنگ

سیاحوں کو فراہم کی جانے والی خدمات کی قیمتیں طے کرنے پرزور

سری نگر//ناظم سیاحت کشمیر ڈاکٹر جی این ایتو نے مختلف مقامات کے چیف ایگزیکٹیو افسراں اور ریزاٹ اَفسران اور محکمہ کے دیگر حکام کی ایک میٹنگ منعقد کی تاکہ سیاحوں کوفراہم کی جانے والی مختلف خدمات اور مصنوعات کی شرحوں کا جائزہ لیا جاسکے۔دورانِ میٹنگ ناظم سیاحت کشمیر نے مختلف مقامات پر رہائش ، پونی ، شکار ، سیلج وغیر ہ کی موجودہ قیمتوں اور ان کی خدمات پر کووِڈ ۔19 کے اَثرات کا تفصیلی جائزہ لیا۔میٹنگ کو جانکاری دی گئی کہ اِس برس کووِڈ۔19 کی شدید دوسری لہر کی وجہ سے خدمات فراہم کرنے والوں نے بہت محدود کار وبار کیا۔ناظم سیاحت کشمیر نے میٹنگ سے خطاب کرتے ہوئے تمام سروسز ریٹس کو جلد اَز جلد طے کرنے کی ضرورت پر زور دیا تاکہ اُنہیں پہلے سے مطلع کیا جائے اور کسی بھی سیاح کو کسی قسم کی تکلیف کا سامنا نہ کرنا پڑے۔ڈاکٹرجی این اِیتو نے سیاحتی شراکت داروں پر بھی زور دیا کہ وہ سیاحتی مصنوعات کی قیمتوں کو مستحکم کرنے میں اَپنا کردار ادا کریں تاکہ آنے والے سیاحوں کو یہ احساس نہ ہو کہ ان سے زیادہ قیمت وصول کی گئی ہے ۔ اُنہوں نے اس سلسلے میں تمام سیاحتی  متعلقین سے تعاون طلب کیا۔میٹنگ میں سونہ مرگ ، پہلگام ، گلمرگ اور دیگر ریزوٹوں کے سی ای او ز ، محکمہ سیاحت کے اَفسران ، گلمرگ اور پہلگام کے اسسٹنٹ ڈائریکٹران اور کئی سیاحتی تجارتی اِداروں کے نمائندوں نے شرکت کی۔
 
 

محکمہ جنگلات کے رینج دفتر کی تعمیر

طریقہ کارنہ اپنانے پر 3 افسراں کے خلاف انکوائری کاحکم

سرینگر//بلال فرقانی//محکمہ جنگلات نے پارمپورہ سرینگر میں رینج آفس کی تعمیر میں مبینہ طور پر معقول طریقہ کار نہ اپنانے پر سابق ڈویژنل فارسٹ افسر اور سابق رینج افسر سمیت3 ملازمین کے خلاف محکمانہ تحقیقات کیلئے چیف کنزرویٹر فارسٹس کشمیر کو تحقیقاتی افسر تعینات کیا ہے۔کمشنر سیکریٹری محکمہ جنگلات و ماحولیات سنجیو شرما کی جانب سے جاری حکم نامہ میں کہا گیا کہ پارمپورہ سرینگر میں رینج آفس کی تعمیر میں معقول طریقہ کار کو نہ اپنانے کے خلاف اس وقت کے ڈی ایف او اربن فارسٹری ڈویژن سرینگر سید عابد نذیر شاہ، اُس وقت کے رینج افسر،ٹمبر رینج محمد اشرف متو اور اُس وقت کے اسسٹنٹ ایگزیکٹو افسر محکمہ جنگلات عرفان احمد شاہ کے خلاف محکمانہ تحقیقات کیلئے چیف کنزرویٹر فارسٹس کشمیر ٹی رابی کمار کو تحقیقاتی افسر مقرر کیا ہے۔ حکم نامہ کے مطابق مذکورہ تحقیقاتی افسر کو21دنوں میں اپنی رپورٹ پیش کرنے کی ہدایت دی گئی ہے۔
 
 

پونچھ میں دلدوز سڑک حادثہ

۔28سالہ جوان ہلاک، بھائی زخمی 

  سری نگر//پونچھ میںسڑک کے ایک حادثہ میں نوجوان لقمہ اجل بن گیا جبکہ اس کا بھائی زخمی ہوگیا۔ کے این ایس کے مطابق گزشتہ شب پونے12بجے عیدگاہ چوک پونچھ میں موٹر سائیکل پرسوار دو بھائی28سالہ سکھوندر سنگھ اور15سالہ منجوت سنگھ پسران چرن سنگھ ساکنہ دارا ڈلین تحصیل حویلی پونچھ جارہے تھے اور جب وہ عیدگاہ چوک پہنچے توانہیں حادثہ پیش آیا جس کے نتیجہ میں دونوں بھائی زخمی ہوگئے۔ دونوں بھائیوں کو فوری طور پر ضلع ہسپتال پونچھ لایاگیاجہاں ڈاکٹروںنے سکھوندر سنگھ کو مردہ قرار دیا جبکہ منجوت سنگھ کا علاج کیاجارہاہے۔ اس دوران مہلوک نوجوان کی لاش جب گھر لائی گئی تو وہاں کہرام مچ گیا۔  پولیس نے کیس درج کرکے تحقیقات شروع کی ہے۔
 
 

سابق وزیرپریم ساگرعزیز نیشنل کانفرنس سے مستعفی

جموں//جموں کشمیرکے سابق وزیر پریم ساگرعزیز نیشنل کانفرنس سے مستعفی ہوئے ہیں اورسابق پارٹی ساتھی دیویندر سنگھ رانا کی حمایت کااعلان کیا ہے  جنہوں نے حال ہی میں بھارتیہ جنتاپارٹی میں شمولیت اختیار کی۔ عزیزجو نیشنل کانفرنس کے بنی اسمبلی حلقے کے انچارج تھے ،نے کہا کہ وہ پارٹی کی بنیادی رکنیت سے  اپنے حمایتیوں سمیت مستعفی ہوئے ہیں۔انہوں نے کہا کہ میں کانگریس میں45سال رہا اورنیشنل کانفرنس میں صرف رانا کی وجہ سے شمولیت اختیار کی تھی کیوں کہ مجھے یقین تھا کہ وہ جموں کے مفاد میں کام کررہے ہیں۔میں اُس کی برملاحمایت کرتا ہوں۔ایک بیان میں انہوں نے کہا کہ اب رانا نے خود کوجموں کے مفاد کیلئے نیشنل کانفرنس سے الگ کیا ہے میں پارٹی میں رہ نہیں سکتااورمیں راناکی حمایت کرتاہوں۔ عزیز نے کہا کہ وہ رانا کے پیچھے چٹان کی طرح کھڑے رہیں گے کیوں کہ جموں کے مفاد میں انہوں نے جو کام کئے ہیں وہ میرے لئے باعث تحریک ہیں۔