تازہ ترین

۔4اضلاع میں 10مئی تک کورونا لاک ڈائون میں توسیع

سانبہ میں مکمل بندشیں رہیں گی

تاریخ    5 مئی 2021 (00 : 01 AM)   


بلال فرقانی
 سرینگر// حکومت نے منگل کے روز سرینگر اور جموں سمیت جموں و کشمیر کے 4اضلاع میں 10 مئی تک کورونا کرفیو’ میں توسیع کردی ہے جبکہ سانبہ کو بھی اس فہرست میں شامل کیا گیا۔کورونا کرفیو کے پانچویں روز منگل کووادی اور جموں کے 10 اضلاع میں لاک ڈائون کے نتیجے میں عام زندگی کی رفتار بری طرح متاثر رہی۔جبکہ انتظامیہ نے کورونا ضوابط کی خلاف ورزی کی پاداش میں قریب 20دکانات کو سربمہر کرنے کے علاوہ کئی گاڑیاں ضبط کیں۔ 

کرفیو میں توسیع

کوویڈ مثبت واقعات میں رجحان کے پیش نظر ، مثبت شرح اور فی ملین مقدمات ، سرینگر ، بارہمولہ ، بڈگام اور جموں کے چار اضلاع میں کورونا کرفیو ، جو جمعرات کی صبح 7 بجے تک نافذ ہے ، 6 مئی 2021 ، بروز پیر ، 10 مئی 2021 کو صبح 7 بجے تک بڑھایا گیا ہے۔اس کے علاوہ ، سانبہ ضلع میںبھی 5 مئی 2021 ، بروز بدھ ، شام 7 بجے سے کورونا کرفیو ہوگا۔رات کے وقت کورونا کرفیو UT کے تمام اضلاع کی تمام میونسپلٹی / اربن لوکل باڈی حدود میں جاری رہے گا ، بشمول مذکورہ پانچ اضلاع میں بھی۔ جہاں کرفیو نہیں ہوگاہے تو رات کا کرفیو اور دیگر پابندیاں پہلے کی طرح جاری رہیں گی۔ یہ فیصلے یہاں راج بھون میں لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا کی زیرصدارت ایک اعلی سطحی اجلاس کے دوران مرکزی خطے کے آر پار کوویڈ کے مجموعی منظرنامے کے تفصیلی جائزہ کے بعد لیا گیا۔ اجلاس جموں و کشمیر میں کوویڈ صورتحال کی باقاعدہ نگرانی اور جائزہ کا حصہ تھا۔ لیفٹیننٹ گورنر نے ضلعی وار رسد ، روزانہ کیسز کے رجحانات ، کوویڈ ٹیسٹنگ کی اہلیتوں ، بازیابی کی شرح اور UT میں سرگرم معاملات کا جائزہ لیا۔انہوں نے آکسیجن جنریشن اور مطلوبہ طلب کی فراہمی ، اسپتالوں میں بسترے ، مختلف عمر گروپوں کے تحت ویکسینیشن ڈرائیو کی حیثیت ، دونوں ڈویژنوں میں کنٹینٹٹ سرگرمی کے علاوہ ضلعی وار کوویڈ 19 کیسوں کا بھی جائزہ لیا۔لیفٹیننٹ گورنر نے اسپتالوں میں آکسیجن سلنڈروں کے تعاون سے کوویڈ بستروں کو بڑھانے کی ہدایت کی۔لیفٹیننٹ گورنر نے اسپتالوں میں پہنچنے والے مریضوں کی موثر ٹریجنگ کو یقینی بنانے پر زور دیا ، اور مزید کہا کہ ہسپتالوں کے ریفرل پالیسی پر سختی سے عملدرآمد کرنے کے علاوہ  کال سنٹرز اور ہیلپ لائن نمبروں کے ذریعہ مریضوں کے مناسب انتظام کے علاوہ بھی ہدایت کی جائے۔

پولیس کارروائی

 کورونا ضوابط اور معیاری عملیاتی طریقہ کاروں کے مرتکبین کے خلاف منگل کو بھی کارائی جاری رہی۔ لیتہ پورہ پانپور میں شاہراہ پر متعلقہ تحصیلدار نے16دکانوں کو قوانین کی خلاف ورزی کی پاداش میں سربمہر کیا۔بانڈی پورہ میں پولیس نے کورونا معیاری عملیاتی طریقہ کار ضوابط کی خالف ورزی کرنیپر2دکانداروں کے خلاف مقدمہ درج کیا اور5گاڑیاں ضبط کیں ۔گاندربل پولیس نے بھی4 افراد کے خلاف مقدمہ درج کیا جنہوں نے کرونا سے متعلق رہنما اصولوں کی خلاف ورزی کی۔