مزید خبرں

تاریخ    5 مارچ 2021 (00 : 01 AM)   


آرمڈ پولیس کے 949کانسٹیبل ترقیاب 

سرینگر//جموں و کشمیر آرمڈ پولیس کے 949 کانسٹیبلوں کو بطور سلیکشن گریڈ کانسٹیبلوں کے طور پرترقی دی گئی ۔ ایڈیشنل ڈائریکٹر جنرل پولیس آرمڈ اے کے چودھری نے 949 کانسٹیبلوں کو ترقیوں کے آرڈر جاری کئے ۔ اس سلسلے میں پولیس ہیڈ کواٹر نے ایک حکم نامہ 2167  محررہ3مارچ2021جاری کیا تھا۔ اے کے چودھری کی سربراہی میں محکمہ پروموشن کمیٹی (ڈی پی سی) کے میں ان اہلکاروں کو سلیکشن گریڈ کانسٹیبل کے طور پر ترقی کے لئے موزوں پائے کر احکامات جاری کئے گئے تھے۔ چودھری نے نئے ترقی یافتہ سلیکشن گریڈ کانسٹبلوںاور ان کے اہل خانہ کو مبارکباد پیش کی۔ انہوں نے امید ظاہر کی کہ ترقی یافتہ عہدیدار عوامی خدمت کے تقدس کو برقرار رکھتے ہوئے اسی جوش و جذبے کے ساتھ کام کرتے رہیں گے اور ایمانداری اور پیشہ ورانہ طور پر اپنے فرائض سرانجام دیں گے۔ ایڈیشنل ڈائریکٹر جنرل پولیس آرمڈکے نے اپنے اسٹاف آفیسر ایس ایس پی محمود احمد اور ان کے افسران کی ٹیم کی جانب سے سروس ریکارڈوں کی جانچ پڑتال ا کم سے کم وقت اور بڑی تعداد کے باوجود اہلکاروں کا ڈیٹا تیار کرنے کے لئے کی جانے والی کوششوں کی تعریف کی۔ انہوںنے ڈی پی سی ممبروںزبیر احمد خان،امت گپتا،محمد شفیع۔ عبدالحمید  اور دیگر عملے اور افسران کی ان کوششوں کی بھی تعریف کی۔
 
 

غیر معیاری اور ناقص غذائی اجناس کا کاروبار 

گاندربل میں قصورواروں پر 1لاکھ روپے جرمانہ عائد

ارشاد احمد
 
گاندربل//گاندربل میں فوڈ سیفٹی ایکٹ کے تحت غیر معیاری اور ناقص خوردنی اشیاء فروخت کرنے کے الزام میں مختلف دوکانداروں،ہول سیل مالکان اور مختلف کمپنیوں پرایک لاکھ روپئے کا جرمانہ عائد کیا گیا۔ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر گاندربل فاروق احمد بابا نے فوڈ سیفٹی ایکٹ کے تحت قانونی چارہ جوئی انجام دیتے ہوئے غیر معیاری اور ناقص اشیائے خوردنی فروخت کرنے کی پاداشت میں فوڈ سیفٹی ایکٹ 2006 کے تحت گاندربل کے متعدد علاقوں سے حاصل کئے گئے اشیائے خوردنی کے 26 نمونے حاصل کرنے کے بعد جانچ پڑتال کے دوران غیر معیاری اور ناقص پایا گیا جس کے نتیجے میں دوکانداروں، ہول سیل مالکان اور مختلف کمپنیوںپر 1 لاکھ 27 ہزار روپے جرمانہ عائد کیا گیا۔ایڈیشنل ڈپٹی کمشنر نے کشمیر عظمیٰ کو بتایا کہ محکمہ فوڈ کے عملہ نے گاندربل کے متعدد علاقوں سے اشیائے خوردنی کے نمونے حاصل کرلئے جوتشخیص کے دوران غیر معیاری اور ناقص پائے گئے اور قصورواروں پر جرمانہ عائد کیا گیا۔ 
 

 رٹھسن بیروہ میں ضلع انتظامیہ کا عوامی دربار

ضلع ترقیاتی کمشنر عوام کودرپیش مسائل سے آگاہ 

بڈگام// ضلع انتظامیہ بڈگام نے بیروہ کے رٹھسونہ بلاک میں بلاک دیوس کے سلسلے میں ایک عوامی دربار کا اہتمام کیا جس میں لوگوں کی ایک بڑی تعداد نے ڈپٹی کمشنر شہباز احمد مرزا کو اپنے مسائل سے آگاہ کیااورانہیں حل کرانے کا مطالبہ کیا۔لوگوں نے ڈپٹی کمشنر سے علاقے میں پینے کا صاف پانی اور بجلی سپلائی یقینی بنانے کی گزارش کے ساتھ ساتھ سڑکوں پر میکڈم بچھانے کی اپیل کی۔ کئی لوگوں نے علاقے میں ایل ٹی اور ایچ ٹی ترسیلی لائنوںمیں بہتری اور کھیل کے میدان کی مرمت پربھی زوردیا۔ڈپٹی کمشنر نے کہا کہ پنچایتی راج نظام کے متعارف ہونے اور لوگوں کے منتخب کردہ نمائندوں کا انتخاب ہونا تعمیر و ترقی کے لئے ایک خوش آئند قدم ہے کیونکہ وہ انتظامیہ اور عام لوگوں کے مابین ایک پل کا کام کریں گے۔انہوں نے لوگوں کو یقین دلایا کہ انہوں نے جو بھی معاملات زیر غور لائے ہیں، ان کو جلد ہی حل کیا جائے گااور کچھ معاملات کو موقع پر ہی حل کیا گیا۔ انہوںنے اس موقع پر کھیل کے میدان میں ایک کرکٹ ٹورنامنٹ کا آغاز کیا اور طبی مرکز کا معائنہ کیا۔دن بھر چلنے والے اس پروگرام میں ڈی سی بڈگام شہباز احمد مرزا کے علاوہ ایس ڈی ایم بیروہ، ڈی ڈی سی رٹھسن، سی ایم او بڈگام، سی ای او بڈگام، ایس ڈی پی او ماگام، تمام ایگزیکٹیو انجینئر، تحصیلدار، بی ایم او ماگام اور دیگر متعلقہ افراد نے بھی شرکت کی۔
 

اننت ناگ میں صفائی کرمچاریوں کا احتجاج

عارف بلوچ
 
اننت ناگ // اننت ناگ میں صفائی کرمچاریوں نے اپنی مانگوں کے حق میں زور دار احتجاج کیا۔ صفائی کرمچاریوں نے مونسپل دفتر کے باہر جمع ہوکر سرکار کے خلاف نعرے بازی شروع کی۔ احتجاجی جلوس کی شکل میں مظاہرین بازار سے ہوتے ہوئے ضلع ترقیاتی کمشنر کے دفتر پہنچے اور زبردست نعرہ بازی کی۔احتجاجی صفائی کرمچاریوں کا کہنا تھا کہ وہ لوگ گذشتہ کئی سالوں سے محکمہ میں اپنی خدمات پیش کر رہے ہیں تاہم انکے ساتھ ناانصافی ہورہی ہے ۔انہوں نے کہا کہ کبھی بھی وقت پر تنخواہ نہیں ملتی ہے جبکہ محکمہ ملازمین سے پورا کام لیتا ہے ۔صفائی کرمچاریوں کا کہنا تھا کہ اگر سرکار انکے مطالبات کو تسلیم نہیں کر تی ہے تو آنے والے وقت میں جموں وکشمیر میں صفائی کرمچاری غیر معینہ مدت کے لئے کام چھوڑ ہڑتال پر جائیں گے۔اس موقع پر مظاہرین نے ڈی سی کو میمورنڈم پیش کیا۔
 

شیوراتری کے موقع پر مچھلیوں کی دستیابی کیلئے انتظامات 

سرینگر // محکمہ فشریزکے مطابق11 مارچ 2021 کو منائے جانے والی شیوراتری کے موقع پر پورے کشمیر میں مچھلیوں کی دستیابی کو یقینی بنانے کیلئے وسیع انتظامات کئے گئے ہیں۔محکمہ کا یہ بھی کہنا ہے کہ پورے کشمیرصوبے میں مچھلیوں کو محکمہ کی دکانوںاوریونٹوں پر دستیاب رکھا جائے گا۔ اس کے علاوہ سرینگر شہر میں 9 اور 10 مارچ کو محکمہ موبائل وینیں بھی پنڈت اکثریت والے علاقوں میں تعینات کی جائیں گی تاکہ لوگوں کو آسانی سے مچھلیاں دستیاب ہو سکیں ۔
 

ہائیگام میں ذہنی طور معذور شہری لاپتہ 

 پولیس کابازیابی کیلئے لوگوں سے تعاون طلب

سوپور//سوپور پولیس نے لاپتہ ہوئے ایک شخص کا پتہ لگانے کیلئے لوگوں سے تعاون طلب کیا ہے۔ عبد القیوم پرے ولد عبد الرشید ساکن ہائیگام سوپور (عمر32سال)نامی یہ شخص ذہنی طور معذور ہے۔اس سلسلے میں تاروزو تھانہ میں گمشدگی کی ایک رپورٹ درج کی گئی ہے۔پولیس نے مذکورہ شخص کی بازیابی کیلئے لوگوں سے تعاون کی اپیل کی ہے۔لوگوں سے کہا گیا ہے کہ اگر اس سلسلے میں کوئی جانکاری ہو تو7006262691 ، 9596773011، 9596773024اور 7006707586پر اطلاع دیں۔
 

اوڑی کے کئی دیہات مواصلاتی نظام سے محروم

ظفر اقبال
 
اوڑی// جہاں ایک طرف 5G شروع کرنے کی کوششیں جاری ہے وہیں اوڑی کے کئی گاؤں موجودہ دور میں بھی موبائل نیٹ ورک سے محروم ہیں۔ کملکوٹ، ماڑیاں، کنڈی برجالہ اوربانڈی جیسے علاقہ جات آج تک مواصلاتی نظام سے نہیں جوڑے گئے ہیں۔ کمل کوٹ میں دو سال پہلے ٹاور نصب کرنے کی شروعات کی گئی بلکہ جیو کا ٹاورنصب بھی کیا گیا لیکن آج تک اُسے قابل کار نہیں بنایا گیا۔مقامی لوگوں اور پہاڑی امن کلچر نے گورنر انتظامیہ سے مطالبہ کیا ہے کہ لوگوں کی اس دیرینہ مانگ کو پورا کیا جائے۔
 

دماغی صحت اور بہبود

سنٹرل یونیورسٹی میں شعبہ سیاسیات کاورکشاپ

ارشاد احمد
 
گاندربل//سنٹرل یونیورسٹی کشمیر کے شعبہ پولیٹکس اینڈ گورننس کے زیر اہتمام یونیورسٹی کے طلباء اور ریسرچ اسکالروں کے لئے "دماغی صحت اور بہبود" کے موضوع پر ایک دو روزہ ورکشاپ کا آغاز کیاگیا۔ ماہر نفسیات اور مشیر "غیر معمولی ذہنوں" سے تعلق رکھنے والی لیلیٰ قریشی نے ورکشاپ میں مہمان خصوصی کے طور پر شرکت کی۔ اس موقع پر سربراہ اسکول آف سوشل سائنسز سے خطاب کرتے ہوئے پروفیسر جی ایم بٹ نے کہا کہ اس طرح کے ورکشاپ طلباء ، اسکالروں اور فیکلٹی ممبروں پر فروغ پانے کے لئے وقت کی ضرورت ہے۔  انہوں نے کہا کہ کووڈ 19 وبائی امراض کی وجہ سے لاک ڈاؤن نے وادی کے طلبا کو مزید کمزور کردیا ہے۔ پروفیسر بٹ نے افراد کی جسمانی اور ذہنی تندرستی کو برقرار رکھنے کے لئے جسمانی ورزش کرنے کی ضرورت پر زور دیا۔ ڈپارٹمنٹ کوآرڈی نیٹر ڈاکٹر خالد وسیم نے اپنے خطاب میں ورکشاپ کے انعقاد کے اغراض و مقاصد پر روشنی ڈالی۔ لیلیٰ قریشی نے اپنے خطاب میں اس موضوع کے بارے میں ایک تفصیلی خاکہ پیش کیا اور شرکاء سے کہا کہ وہ اپنے ذاتی مسائل کو مثبت انداز میں حل کریں۔ انہوں نے وادی میں نوجوانوں کو درپیش مسائل پر بھی تفصیلی روشنی ڈالی۔
 

اپنی پارٹی کی شوپیان میں عوامی میٹنگ 

حدبندی عمل کا بائیکاٹ نقصا ن دہ قرار دیا

سرینگر//اپنی پارٹی نے بدھ کو ضلع شوپیان کے ڈیرو علاقہ میںایک میٹنگ کا اہتمام کیا جس میں مقامی سیاسی کارکنان کے علاوہ عوام نے بڑی تعداد میں شرکت کی۔ تقریب کی صدارت اپنی پارٹی کے نائب صدر ظفر اقبال منہاس نے کی۔ اس موقع پر ڈی ڈی سی ڈپٹی چیئرپرسن عرفان منہاس، ایڈووکیٹ تنویر ٹاک، سیاسی کارکن الیاس کمار، یوتھ لیڈر پیرزادہ عمر اور محمد شفیع راتھر بھی موجود تھے۔ میٹنگ سے خطاب کرتے ہوئے ظفر اقبال منہاس نے کہاکہ ترقی اور خوشحالی امن کے قیام میں تشدد ایک اہم رکاوٹ ہے۔ انہوں نے کہاکہ ’’کشمیر کی پائیدار ترقی وخوشحالی کیلئے امن کی اشد ضرورت ہے، سیاسی عدم استحکام کی وجہ سے ہمیشہ معاشی ترقی میں رخنہ پڑا ہے تاہم اِس رحجان کو ختم کرنے کی ضرورت اور حکومت بیک وقت امن اور خوشحالی کویقینی بنائے۔ انہوں نے حد بندی کمیشن اجلاس سے نیشنل کانفرنس کی طرف سے بائیکاٹ کئے جانے کے فیصلے پر ناراضگی ظاہر کرتے ہوئے کہاکہ ایسا قدم جموں وکشمیر کی عوام کے مستقبل کے ساتھ سمجھوتہ ہے۔ انہوں نے کہا’’1953 سے ہم نے نیشنل کانفرنس اور دیگر جماعتوں کی طرف سے بائیکاٹ کال کودیکھا ہے تاہم ایسے بائیکاٹ کالوں کا نتیجہ عوامی مفادات کے خلاف رہا ہے، ہماری پارٹی، اِن سیاسی جماعتوں کی طرف سے خود مختار فیصلے کی عزت کرتی ہے لیکن موجودہ حدبندی عمل سے بائیکاٹ کے سنگین نتائج ہوسکتے ہیں اور قابل افسوس ہے کہ آنے والی نسلوں کو یہ نتائج بھگتنے پڑیں گے‘‘۔اس موقع پر ظفر اقبال منہاس نے عوام کو بتایاکہ انہوں نے پرنسپل سیکریٹری محکمہ بجلی روہت کنسل سے گذارش کی تھی کہ بجلی صارفین کے لئے ایمنسٹی اسکیم کی 31مارچ تک توسیع کی جائے اور انہوں نے انکار نہیں کیا۔ علاوہ ازیں اپنی پارٹی صدر سید محمد الطاف بخاری کی قیادت میں لیفٹیننٹ گورنر منوج سنہا کے ساتھ حالیہ میٹنگ میں محکمہ دیہی ترقی ٹھیکیداروں کے مختلف بلوں کی ادائیگی کے معاملہ پر تفصیلی بات چیت ہوئی ۔ لیفٹیننٹ گورنر نے یقین دلایاکہ وہ جائز مسائل کو حل کریں گے۔
 
 

آرینز فارمیسی کالج میں ویبنار کا انعقاد

سرینگر//آرینز فارمیسی کالج نے ’’اینال جیسک اور اینٹی سوزش والی دوائیوں‘‘ پر ایک ویبینار کا اہتمام کیا۔ ڈاکٹر ہروندر پال سنگھ ، فیکلٹی ، گورنمنٹ میڈیکل کالج پٹیالہ نے فیکلٹی ممبران اور بی اور ڈی فارمیسی کے طلباء سے بات چیت کی۔ آرینز گروپ کے چیئرمین ڈاکٹر انشو کٹاریہ نے ویبنار کی صدارت کی۔ڈاکٹر سنگھ نے طلباء اور اساتذہ سے بات چیت کرتے ہوئے کہا کہ اینالجسک ادویات کو خاص طور پر درد کو دور کرنے کے لئے ڈیزائن کیا گیا ہے۔انہوں نے مزید کہا کہ درد سے نجات دلانے اور کام کرنے کے لئے روزانہ سرگرمیاں کرنے والے افراد کے لئے تجزیہ نگاری زندگی بدل سکتی ہے۔انہوں نے کہا کہ یہ دوائیں جسم کے کچھ مخصوص کیمیکلوں کی تیاری کو روکتی ہیں جو سوزش کا سبب بنتی ہیں۔ پرنسپل آرینزفارمیسی کالج کرشنا سنگلا اور پروگرام کے کنوینر نے کہا کہ کوئی بھی دوائی شروع کرنے سے پہلے اپنے ڈاکٹر کے ساتھ اس کی افادیت پر بات چیت کرنی چاہئے ۔
 

بانڈی پورہ بار کی

 ایڈوکیٹ طاہر سے تعزیت

عازم جان 
 
بانڈی پورہ//بانڈی پورہ بارایسوسی ایشن کی طرف سے ایک تعزیتی اجلاس میں ایڈوکیٹ طاہرہ کی والدہ کے انتقال پر رنج وغم کا اظہار کیا گیا ۔ بار صدر ایڈوکیٹ ملک مشتاق کی صدارت میںمنعقد ہوئے اس اجلاس میںسبھی وکلاء نے حصہ لیا۔ اس دوران ایک ماتمی قرارداد منظور کی گئی ہے جس میں ایڈوکیٹ طاہرہ اور دیگر سوگواران کے ساتھ ہمدردی کا اظہار کیا گیا۔ ضلع صدر کی قیادت میں وکلاء نے مرحومہ کے گھر جاکربھی تعزیت کی۔ 
 

پولیس کی منشیات مخالف مہم

اونتی پورہ میںچرس سمیت شہری گرفتار

اونتی پورہ//اونتی پورہ میں منشیات مخالف مہم کے دوران ایک شہری کو چرس سمیت گرفتارکرلیا۔اونتی پورہ میںکائو نی کراسنگ پر ناکہ چیکنگ کے دوران ایک مشتبہ شخص کو روک کر اُس کی تلاشی لی گئی۔ تلاشی کے دوران اس کے قبضے سے 500 گرام چرس برآمد کر لیا گیا۔پولیس نے مذخورہ شخص کی شناخت غلام قادر ملک ساکن ٹہب پلوامہ کے بطور کی ہے۔اسے گرفتار کرکے اونتی پورہ تھانہ منتقل کردیا گیا ۔ اس سلسلے میں  ایف آئی آر نمبر29/2021کے تحت کیس درج کرلیا گیا ۔
 

VIT-آندھرایونیورسٹی کاALPHABETA اور 

TOPXIGHT کیساتھ مفاہمت نامے پر دستخط

سرینگر//VITآندھرا پردیش یونیورسٹی میں 3 مارچ 2021 کو اسکول آف بزنس ، ALPHABETA اور TOPXIGHT ریسرچ لیبسووا کے مابین مفاہمت کی یادداشت پر دستخط کی تقریب منعقد ہوئی۔وائس چانسلر VITڈاکٹر ایس وی کوٹا ریڈی نے ALFHETETA اور TOPXIGHT ریسرچ لیبز کے ساتھ مفاہمت نامے پر دستخط کرنے کے بعد کہا کہ ALPHABETA ایک امریکی کمپنی ہے جو بینکوں اور مالیاتی خدمات کی تنظیموں کو مصنوعات اور خدمات پیش کرتی ہے۔ انہوں نے بتایا کہ فن ٹیک کاروباری ماڈلز کو اس انداز میں تبدیل کررہا ہے جو پہلے کبھی نہیں دیکھا تھا۔ پوری دنیا میں کوالیفائی فن ٹیک پروفیشنلز کی ایک بہت بڑی مانگ ہے۔ وی آئی ٹی اے پی یونیورسٹی اس مطالبے کو بی بی اے پروگرام کے ذریعے فن ٹیک میں مہارت کے ساتھ حل کرتی ہے۔ ہماری توجہ تعلیمی تربیت کو ہینڈ آن ٹریننگ کے ساتھ جوڑنے پر ہے۔ طلباء  ALPHABETA پلیٹ فارم کا استعمال کرتے ہوئے جدید ترین ٹیکنالوجیز کے ساتھ حقیقی زندگی کے منصوبوں پر کام کریں گے۔یونیورسٹی کے اسکول آف بزنس کے ڈین ڈاکٹر ایس جیالویلو نے کہا کہ بزنس اسکول بی بی اے کو بزنس تجزیات ، ڈیجیٹل مارکیٹنگ اور فن ٹیک میں مہارت کے ساتھ پیش کررہا ہے۔ایم او یو کی تقریب کا مشاہدہ ڈاکٹر سی ایل وی وی شیوکمار رجسٹرار ، وی آئی ٹی - اے پی یونیورسٹی ، اساتذہ اور عملہ نے کیا۔
 
 
 

تازہ ترین