تازہ ترین

ایک اور پی ڈی پی لیڈر نے پارٹی کو الوداع کیا

سرینگر/پیپلز ڈیمو کریٹک پارٹی (پی ڈی پی) کے لیڈر اور سابق پولیس آفیسر راجہ اعجاز علی جمعرات کو پارٹی سے مستعفی ہوگئے۔  ذرائع کے مطابق عجاز خان نے اپنے ساتھیوں کے ساتھ ایک میٹنگ کے دوران پارٹی سے الگ ہونے کا فیصلہ کیا۔  خان نے 2014 کے اسمبلی انتخاب میں پی ڈی پی کی ٹکٹ پر اوڑی سے الیکشن میں حصہ لیا تھا تاہم اُنہیں ہار کا سامنا کرنا پڑا ۔ اقتدار سے الگ ہونے کے بعد پی ڈی پی سے کئی لیڈران نے استعفیٰ دیا ہے۔  

سوپور میں جاں بحق جنگجوئوں کی آخری رسومات میں ہزاروں شریک

سرینگر/شمالی کشمیر کے سوپور میں جمعرات کو ہزاروں لوگوں نے جاں بحق دوجنگجوئوں کی آخری رسومات میں شرکت کی۔ اُویس احمد بٹ اور طاہر رمضان ڈار نامی دو مقامی جنگجوبراٹھ کلان سوپور میں فورسز کے ساتھ ایک طویل جھڑپ میں جاں بحق ہوئے تھے۔ اطلاعات کے مطابق سوپور کے زینہ گیر بیلٹ اور دیگر علاقوںکے لوگ جاں بحق جنگجوئوں کے آبائی گائوں میں جمع ہوگئے اور اُن کی نماز جنازہ میں شرکت کی۔ انہوں نے آزادی کے حق میں بھی جم کر نعرہ بازی کی۔ دریں اثناء سوپور علاقے میں دو جنگجوئوں کے جاں بحق ہونے کے ماتم میں آج ہڑتال رہی۔  

سرینگر ۔جموں شاہراہ بدستور بند

سرینگر/تازہ برفباری کے بعد سرینگر۔جموں شاہراہ جمعرات کو بدستور بند رہی۔ حکام نے کہا کہ مسافروں کی حفاظت کو ملحوظ رکھتے ہوئے مذکورہ شاہراہ پر ٹریفک کی نقل و حمل روک دی گئی ہے۔  انہوں نے مسافروں کو مشورہ دیا کہ وہ سفر شروع کرنے سے قبل ٹریفک کنٹرول روم کی صلاح لیں۔ سرینگر۔جموں شاہراہ کو گذشتہ روز جواہر ٹنل کے دونوں جانب برفباری کے بعد بند کیا گیا تھا۔  

یاسین ملک نے اسپتال جاکر پیلٹ لگنے سے زخمی کمسن ہبہ کی عیادت کی

 سرینگر/لبریشن فرنٹ کے چیئر مین محمد یاسین ملک نے جمعرات کو ایس ایم ایچ ایس اسپتال سرینگر جاکر 19ماہ کی ہبہ نثار کی عیادت کی جو فورسز کے ہاتھوں پیلٹ لگنے سے زخمی ہوگئی اور اب زیر علاج ہے۔ ہبہ کی آنکھ کے ابھی تک دو آپریشن ہوچکے ہیں۔ ملک نے شوپیان کاپرن کے رہنے والے ہبہ کے والدین سے اُن کی بیٹی کی خیر و عافیت دریافت کی جو25نومبر کو فورسز کارروائی کے دوران زخمی ہوئی تھی۔ لبریشن فرنٹ کے ایک ترجمان کے مطابق ملک بعد میں مُجہ گنڈ گئے جہاں حال ہی میں تین جنگجو فورسز کے ساتھ ایک معرکے کے دوران جاں بحق ہوئے تھے ۔  

دانشگاہ کشمیر میں شعبہ قانون کے طالب علموں کا مظاہرہ، امتحانات ملتوی کرنے کا مطالبہ

سرینگر/دانشگاہ کشمیر میں شعبہ قانون کے طالب علموں  نے جمعرات کو احتجاجی مظاہرہ کرتے ہوئے فائینل امتحانات ملتوی کرنے کا مطالبہ کیا۔ مظاہرین مطالبہ کررہے تھے کہ ا ُن کے فائینل امتحانات اگلے برس کے ماہ مارچ تک ملتوی کئے جائیں۔ عینی شاہدین کے مطابق درجنوں طالب علموں نے جمع ہوکر رواں ماہ امتحانات منعقد کرنے کیخلاف احتجاج کیا ۔ طالب علموں کے احتجاج اور مطالبے کو لیکر کشمیر یونیورسٹی میں شعبہ قانون کے سربراہ پروفیسر حسین نے کہا کہ امتحانات ماہ دسمبر میں منعقد کرنے کا فیصلہ اُن طالب علموں کے مطالبے کے بعد لیا گیا ہے جو منصف ججوں کی اسامیوں کیلئے فارم بھرنا چاہتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ محکمہ قانون نے منصف ججوں کی 24اسامیاں پوری کرنے کیلئے درخواستیں طلب کی ہیں اور انہی پوسٹس کیلئے ایل ایل بی کے جو طالب علم درخواستیں دینا چاہتے ہیں اُنہوں نے ماہ دسمبر میں ہی فائینل امتحانات منع

دو جنگجوئوں کے جاں بحق ہونے کے بعد سوپور میں جھڑپیں

سرینگر/شمالی کشمیر کے سوپور میں جمعرات کو فورسز کے ساتھ معرکہ آرائی کے دوران دو مقامی جنگجوئوں کے جاں بحق ہونے کے بعد جھڑپیں ہوئی ہیں۔  عینی شاہدین کے مطابق نوجوان مظاہرین نے فورسز اہلکاروں کو گنڈ برٹھ کلان علاقے سے نکلنے کے موقع پر سنگباری کا نشانہ بنایا جہاں اُنہوں نے رات بھر چلنے والے آپریشن کے دوران دو جنگجوئوں کو جاں بحق کیا۔ انہوں نے کہا کہ فورسز نے جونہی آپریشن ختم کرکے وہاں سے نکلنے کا آغاز کیا تو مظاہرین نے انہیں سنگباری کا نشانہ بنایا جس کے جواب میں فورسز اہلکاروں نے آنسو گیس کے گولے داغے۔ اس سے قبل دو مقامی جنگجو، اُویس بٹ اور طاہر احمد ڈار فورسز کے ساتھ رات بھر چلنے والی معرکہ آرائی کے دوران جاں بحق ہوگئے۔ دریں اثناء سوپور اور مضافات میں دو جنگجوئوں کے جاں بحق ہونے کے ماتم میں ہڑتال رہی۔ عینی شاہدین کا کہنا ہے کہ سبھی دکان اور دیگر کاروباری ادارے بن

پونچھ میں کنٹرول لائن پر ہند۔پاک افواج کے مابین فائرنگ کا تبادلہ

سرینگر/بھارت اور پاکستان کی افواج نے جمعرات کو پونچھ ضلع میں کنٹرو ل لائن پر گولیوں کا تبادلہ کیا۔ حکام کے مطابق دونوں طرف کی افواج نے کیرنی سیکٹر میں صبح5;50بجے ایک دوسرے کے ٹھکانوں کو نشانہ بنایا۔ انہوں نے کہا کہ تاہم کسی جانی نقصان کی کوئی اطلاع نہیں ہے۔  

سوپور معرکہ آرائی میں 2جنگجوجاں بحق

سرینگر/جمعرات کو فوج نے بتایا کہ شمالی کشمیر کے سوپور علاقے میں فورسز اور جنگجوئوں کے مابین معرکہ آرائی میں دو جنگجو جاں بحق ہوگئے جبکہ فورسز کا آپریشن جاری ہے۔ اطلاعات کے مطابق فوج، سی آر پی ایف اور ایس او جی اہلکاروں کی ایک مشترکہ پارٹی نے گذشتہ روز شام کو سوپور میں  گنڈ براٹھ کلان نامی علاقے کا محاصرہ کرکے تلاشی آپریشن کا آغاز کیا تھا ۔  تلاشی آپریشن کے دوران چھپے جنگجوئوں نے فورسز پارٹی پر گولیاں چلائیں جس کے بعد طرفین میں باضابطہ معرکہ شروع ہوا۔ یہ معرکہ آرائی رات بھر جاری رہی جس کے دوران فورسز نے گائوں کے ارد گرد محاصرہ سخت کرکے جنگجوئوں کے بچ نکلنے کے سبھی راستے مسدود کردئے۔ فوجی ترجمان نے کہا کہ آج صبح دو جنگجوئوں کو جاں بحق کیا گیا جبکہ آپریشن جاری ہے۔ دریں اثناء حکام نے معرکہ شروع ہوتے ہی گذشتہ شام علاقے میں انٹر نیٹ سروس معطل کردی ہے۔  

شمالی کشمیر کے سوپور میں جنگجوئوں اور فورسز کے مابین معرکہ آرائی

سرینگر/بدھ کی شام شمالی کشمیر کے سوپور علاقے میں فورسز اور جنگجوئوں کے مابین معرکہ آرائی شروع ہوگئی۔ اطلاعات کے مطابق اس سے قبل فوج، سی آر پی ایف اور ایس او جی اہلکاروں کی ایک مشترکہ پارٹی نے گنڈ براٹھ کا محاصرہ کرکے تلاشی آپریشن کا آغاز کیا ۔  تلاشی آپریشن کے دوران چھپے جنگجوئوں نے فورسز پارٹی پر گولیاں چلائیں جس کے بعد طرفین میں باضابطہ معرکہ شروع ہوا۔ خبر رساں ایجنسی جی این ایس کے مطابق علاقے میں آخری اطلاعات ملنے تک گولیاں چلنے کا سلسلہ جاری تھا۔ دریں اثناء حکام نے معرکہ شروع ہوتے ہی علاقے میں انٹر نیٹ سروس معطل کردی ہے۔  

گورنر ملک نے بی بی ویاس کا استعفیٰ منظور کرلیا

سرینگر/جموں کشمیر کے گورنر ستیہ پال ملک نے بدھ کو بی بی ویاس کا  ا ستعفیٰ منظور کرلیا۔ جنرل ایڈمنسٹریشن ڈیپارٹمنٹ (جی اے ڈی) کی طرف سے جاری ایک نوٹفکیشن میں بتایا گیا ہے کہ گورنر ملک نے اپنے مشیر بی بی ویاس کا استعفیٰ 2دسمبر2018سے منظور کرلیا ہے۔ اس سے قبل ویاس نے اپنا استعفیٰ گورنر کو پیش کیا تھا۔ یاد رہے کہ آئی اے ایس ،ویاس کو یونین پبلک سروس کمیشن کا ممبر بنایا گیا ہے۔  

میرواعظ نے اسپتال میں کمسن ہبہ کی عیادت کی، پیلٹ گن پر پابندی کا مطالبہ

 سرینگر/حریت کانفرنس (ع) کے چیرمین میرواعظ عمر فاروق نے کشمیر میں فورسز کی جانب سے نہتے عوام  کیخلاف استعمال کئے جارہے مہلک اور غیر انسانی ہتھیار پیلٹ گن پر فوری طور پابندی عائد کئے جانے کا مطالبہ دہراتے ہوئے کہا کہ دنیا کے کسی بھی خطے میں برسر جدوجہد کسی بھی قوم کیخلاف اس طرح کی سفاکیت کا مظاہرہ نہیں کیا جارہا اور جس بے دردی کے ساتھ یہاں کے عوام کو مہلک ہتھیاروں اور کالے قوانین کے بل پر دبانے کا عمل جاری ہے عالمی برادری اور حقوق بشر کے عالمی اداروں کو چاہئے کہ وہ اس کا سنجیدہ نوٹس لیں۔ ایک بیان میں میرواعظ نے کشمیر میں نہتے عوام کو فورسز کی جانب سے پیلٹ کا نشانہ بنا کر ان کی زندگیوں کو ہمیشہ کیلئے اجیرن بنانے کے عمل کو ''سرکاری دہشت گردی'' کا بدترین نمونہ قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ جس طرح حکمرانوں نے یہاں کے عوام کی جائز آواز کو دبانے کیلئے پیلٹ جیسے غیر ان

سوپور کے مضافات میں فورسز کا تلاشی آپریشن

سرینگر/فورسز نے بدھ کو شمالی کشمیر کے بارہمولہ ضلع میں سوپور کے مضافاتی علاقے میں آپریشن شروع کیا۔ اطلاعات کے مطابق فوج کے22آر آر ، سی آپی ایف اور ایس او جی اہلکاروں نے گنڈ براٹھ کلان علاقے کو محاصرے میں لیکر تلاشی آپریشن شروع کیا۔ ذرائع کے مطابق آپریشن جنگجوئوں کی موجودگی کی مصدقہ اطلاع کے بعد شروع کیا گیا جو آخری اطلاعات ملنے تک جاری تھا۔  

ہندوارہ کا لاپتہ طالب علم ممبئی میں بر آمد :پولیس

سرینگر/پولیس نے بدھ کو کہا کہ شمالی کشمیر کا جو طالب علم لاپتہ ہوا تھا اس کو ممبئی سے بر آمد کیا گیا ہے۔ پولیس نے کہا کہ عاصم ڈار ، ساکنہ لچھی پورہ ہندوارہ ، جو جی ایل بجاج انسٹی چیوٹ گریٹر نوئڈاکا طالب ہے، لاپتہ ہوا تھا اور اُس کو ممبئی سے بر آمد کیا گیا ہے۔ پولیس کے مطابق عاصم کو بسلامت گھروالوں کے حوالے کیا گیا ہے۔    

رواں برس کشمیر میں سنگباری کے 759 واقعات رونما: وزارت داخلہ

سرینگر/رواں برس تا حال جموں کشمیر کے اندرسنگباری کے759واقعات پیش آئے ہیں۔ اس بات کا اظہار وزارت داخلہ نے بدھ کو راجیہ سبھا کے جاری اجلاس میں کیا۔ وزیر داخلہ کے نائب  ہنسراج اہر نے ایوان کو بتایا کہ اس سال دسمبر2تک جموں کشمیر میں 238جنگجوئوں کو جاں بحق کیا گیا۔ انہوں نے کہا کہ عسکریت پسندوں کیخلاف فورسز آپریشنز کے دوران سنگباری کے واقعات پیش آتے ہیں اور ایسے ہی759واقعات میں باضابطہ کیس درج کئے گئے ہیں۔ ریاست میں دسمبر2تک مجموعی طور587تشدد کے واقعات پیش آئے ہیں جن میں86فورسز اہلکار اور37شہری جاں بحق ہوگئے۔ گذشتہ برس یعنی2017میں 329 تشدد کے واقعات میں200جنگجوئوں کو جاں بحق کیا گیا تھا۔ گذشتہ برس74فورسز اہلکار اور36شہری بھی جاں بحق ہوئے تھے۔ اہر نے مزید کہا کہ جموں کشمیر میں تشدد کو سرحد کے دوسری طرف سے حمایت حاصل ہورہی ہے۔  

شوپیان میں ایک گائوں کا فورسز محاصرہ اور تلاشی آپریشن

سرینگر/فورسز نے بدھ کو جنوبی کشمیر کے شوپیان ضلع میں ایک گائوں کو محاصرے میں لیکر گھر گھر تلاشی آپریشن شروع کیا۔ پولیس ذرائع نے کہا کہ فوج، سی آر پی ایف اور ایس او جی اہلکاروں نے جنگجوئوں کی موجودگی کی مصدقہ اطلاع ملنے کے بعد مشترکہ طور کلورہ، ملک گنڈ نامی گائوں کو محاصرے میں لیکر آپریشن کا آغاز کیا ۔ انہوں نے کہا کہ آخری اطلاعات ملنے تک گائوں میں گھر گھر تلاشی کارروائی کا سلسلہ جاری تھا۔  یاد رہے کہ شوپیان ضلع کے زینہ پورہ علاقے میں گذشتہ روزجیش محمد سے وابستہ جنگجوئوں نے ایک حملے کے دوران چار پولیس اہلکاروں کو جاں بحق کیا۔  

وادی کے کم سے کم درجہ حرارت میں پھر کمی واقع

سرینگر/محکمہ موسمیات نے بدھ کو کہا کہ وادی کشمیر اور لداخ خطے کے اندر کم سے کم درجہ حرارت میں ایک بار پھر کمی واقع ہوئی ہے جس کے نتیجے میں مذکورہ خطوں کے اندر سردی کی لہر میں اضافہ ہوا ہے۔ محکمہ نے پیشگوئی کی ہے کہ آنے والے دنوں میں کم سے کم درجہ حرارت میں مزید کمی متوقع ہے۔ گذشتہ تین روز کے دوران مطلع صاف رہنے کی وجہ سے درجہ حرارت میں کچھ اضافہ دیکھنے کو ملا تھا جس سے سردی کی لہر میں کمی واقع ہونے کے نتیجے میں لوگوں نے کسی حد تک راحت کی سانس لی تھی۔  تاہم سرینگر میں گذشتہ رات کم سے کم درجہ حرارت 0.2ڈگری سیلشیس تک گرگیا جبکہ کرگل،لیہہ، گلمرگ اور پہلگام میں درجہ حرارت باالترتیب منفی9.3ڈگری، منفی9.1ڈگری،منفی8ڈگری اور منفی5ڈگری سیشلیس ریکارڈ کیا گیا۔ جموں شہر میں تاہم کم سے کم درجہ حرارت 9.6ڈگری سیلشیس درج کیا گیا۔  

پنچایتی انتخابات: آخری مرحلے میں کشمیر کی پولنگ39فیصد ریکارڈ

سرینگر/کشمیر میں منگل کو پنچایتی انتخابات کے آخری مرحلے کی ووٹنگ میں مجموعی طور38.8فیصد پولنگ ریکارڈ کی گئی۔ سب سے کم یعنی1.4فیصد پولنگ پلوامہ میں ریکارڈ ہوئی جبکہ سب سے زیادہ53.6فیصد ووٹنگ کپوارہ میں ریکارڈ کی گئی۔ سرکاری ذرائع نے ووٹنگ سے متعلق جوضلع سطح کے اعداد و شمار جاری کئے وہ حسب زیل ہیں۔ کپوارہ53.5فیصد بانڈی پورہ46فیصد   بارہمولہ38.9فیصد گاندربل20.9فیصد بڈگام38.8فیصد پلوامہ1.4فیصد اننت ناگ24.8فیصد  

شوپیان جنگجوحملہ: زخمی پولیس اہلکار دم توڑ گیا، مرنے والے اہلکاروں کی تعداد 4

سرینگر/پولیس اہلکار جو منگل کو شوپیان میں جنگجوئوں کے حملے میں شدید زخمی ہوا تھا، زخموں کی تاب نہ لاکر دم توڑ بیٹھا۔ اس سے قبل جنوبی کشمیر کے زینہ پورہ شوپیان علاقے میں تین پولیس اہلکار اُس وقت جاں بحق ہوگئے جب جنگجوئوں نے اُن کی پوسٹ پر حملہ کیا۔  جنگجوئوں نے پولیس پوسٹ پر شدید گولیاں چلائیں جس کے نتیجے میں تین اہلکار موقع پر ہی ہلاک اور ایک زخمی ہوگیا۔زخمی اہلکار کو وہاں سے منتقل کیا گیا جس کے بعد وہ زخموں کی تاب نہ لاسکا ۔ ذرائع کے مطابق جنگجو اس حملے میں پولیس اہلکاروں کی چار سروس رائفلیں لوٹ کر فرار ہونے میں کامیاب ہوگئے ۔ پولیس نے کہا کہ مہلوک اور زخمی اہلکار اقلیتی فرقے کی حفاظت پر علاقے میں مامور تھے۔ جنگجو حملے کے فوراً بعد فوج اور ایس او جی اہلکاروں نے حملہ آئوروں کو پکڑنے کیلئے علاقے کو گھیرے میں لیکر آپریشن کا آغاز کیا ہے۔  

سرینگر ۔جموں شاہراہ پرٹریفک بحال

سرینگر/ موسم کی خرابی کے باعث ایک دن کی معطلی کے بعد منگل کو سرینگر۔ جموں شاہراہ پر گاڑیوں کی نقل و حمل بحال ہوگئی۔  محکمہ ٹریفک کے مطابق تاہم تاریخی مغل روڑ اور سرینگر۔ لیہہ شاہراہ تازہ برفباری کے بعد دوسرے روز بھی بدستور بندرہیں۔ حکام کے مطابق سرینگر۔جموں شاہراہ کو ایک روز بعد ہی ٹریفک کیلئے کھول دیا گیا ہے جس کو موسم کی خرابی کے بعد گذشتہ روز بند کیا گیا تھا۔ اس شاہراہ پر رامسو اور شیر بی بی کے علاقوں میں زمین کے تودے گر آئے تھے جس کی وجہ سے گاڑیوں کی نقل و حمل ناممکن بن گئی تھی۔    

شوپیان میں جنگجو ئوں کا پولیس پوسٹ پر حملہ، تین اہلکار ہلاک، ایک زخمی

سرینگر/ جنوبی کشمیر کے شوپیان ضلع میں منگل کو اُس وقت تین پولیس اہلکار جاں بحق ہوگئے جب جنگجوئوں نے اُن کی پوسٹ پر حملہ کیا۔اس حملے میں ایک پولیس اہلکار زخمی ہوگیا۔ یہ واقعہ شوپیان کے زینہ پورہ علاقے میں پیش آیا جہاں خبررساں ایجنسی جی این ایس کے مطابق جنگجوئوں نے پولیس پوسٹ پر شدید گولیاں چلائیں جس کے نتیجے میں تین اہلکار موقع پر ہی ہلاک اور ایک زخمی ہوگیا۔زخمی اہلکار کو اسپتال پہنچایا گیا ہے جہاں اس کی حالت نازک بنی ہوئی ہے۔ ذرائع کے مطابق جنگجو اس حملے میں پولیس اہلکاروں کی چار سروس رائفلیں لوٹ کر فرار ہونے میں کامیاب ہوگئے ۔ ایک سینئر پولیس آفیسر نے واقعہ کی تصدیق کرتے ہوئے کہا کہ اس میں تین اہلکاروں کی موت واقع ہوگئی ہے جبکہ ایک اہلکار زخمی ہے۔ انہوں نے کہا کہ مہلوک اور زخمی اہلکار اقلیتی فرقے کی حفاظت پر علاقے میں مامور تھے۔ جنگجو حملے کے فوراً بعد فوج اور ایس